e-banner-espa-gr

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Όροι και προϋποθέσεις για τις επιστροφές προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα μας.

  • Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι άρτια, αχρησιμοποίητα και στις αυθεντικές συσκευασίες τους για να γίνουν δεκτά.
  • Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη.
  • Να είναι σε άριστη κατάσταση (µε την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί ή ζελατίνα), χωρίς φθορές και σηµάδια χρήσης
  • Η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, χωρίς φθορές, κολληµένα αυτοκόλλητα κλπ.
  • Για το λόγο αυτό τα δέματα πρέπει να παραδίδονται προς επιστροφή οπωσδήποτε συσκευασμένα σε σακούλα!
  • Να συνοδεύονται µε όλα τα έγγραφα µε τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιµολόγιο κ.ο.κ).
  • Προϊόντα που έχουν ήδη επιστραφεί μία φορά δεν μπορούν να επιστραφούν πάλι.

Αν τηρούνται οι παραπάνω προυποθέσεις, μπορείτε να το απoστείλετε πίσω σε εμάς, αφού προτίστως μας έχετε ενημερώσει γραπτώς αποστέλοντας τη σχετική φόρμα επιστροφών. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε διαβάστε τη σχετική ενότητα Δικαίωμα υπαναχώρησης

Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή προϊόντος.

Αλλαγή προϊόντος (χρώμα ή μέγεθος)

Η επιστροφή ενός προϊόντος για αλλαγή σε χρώμα ή μέγεθος αν δεν οφείλεται σε λάθος του marinasfashion.gr επιβαρύνει τον πελάτη με τα έξοδα αποστολής 5€. Αν η αλλαγή οφείλεται σε λάθος του marinasfashion.gr τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα.

Η αποστολή της αντικατάστασης του προϊόντος θα σταλεί στην διεύθυνση που είχατε δηλώσει στην πρώτη σας παραγγελία, εκτός και δηλώσετε νέα διεύθυνση παράδοσης στη φόρμα επιστροφών.

Επιστροφές προϊόντων θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα μας και εφόσον ισχύουν τα παρακάτω:

  • Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι άρτια, αχρησιμοποίητα και στις αυθεντικές συσκευασίες τους για να γίνουν δεκτά.
  • Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη.
  • Να είναι σε άριστη κατάσταση (µε την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί ή ζελατίνα), χωρίς φθορές και σηµάδια χρήσης
  • Η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, χωρίς φθορές, κολληµένα αυτοκόλλητα κλπ.
  • Για το λόγο αυτό τα δέματα πρέπει να παραδίδονται προς επιστροφή οπωσδήποτε συσκευασμένα σε σακούλα!
  • Να συνοδεύονται µε όλα τα έγγραφα µε τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιµολόγιο κ.ο.κ).
  • Προϊόντα που έχουν ήδη επιστραφεί μία φορά δεν μπορούν να επιστραφούν πάλι.

Εάν παραλάβουμε ένα προϊόν σε ακατάλληλη κατάσταση θα σας το επιστρέψουμε.

Μπορούμε να αντικαταστήσουμε το προϊόν με ένα άλλο ίδιο προϊόν άλλου μεγέθους ή χρώματος. Στην περίπτωση που θέλετε ένα διαφορετικό προϊόν, θα πρέπει να κάνετε μια νέα παραγγελία.

Δικαίωμα υπαναχώρησης.

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής μπορεί να συμπληρώσει και να αποστείλει τη σχετική δήλωση υπαναχωρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o καταναλωτής υποχρεούται να αποστείλει το προϊόν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος.

Η Εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την αρχική συναλλαγή. Σε περίπτωση αγοράς με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, θα πρέπει να γνωστοποιεί ο καταναλωτής στην εταιρεία τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού για να επιστραφούν τα χρήματα. Σε περίπτωση που το τίμημα έχει χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα του καταναλωτή, η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης επιφέρει ταυτόχρονα και την λύση της σχετικής τριμερούς σύμβασης ανάμεσα σε καταναλωτή – προμηθευτή και τράπεζα, χωρίς καταβολή αποζημίωσης. Η Εταιρεία δεν υποχρεούται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο καταναλωτή το MARINASFASHION.GR, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του MARINASFASHION.GR πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ. τότε το MARINASFASHION.GR αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο contact @ marinasfashion.gr φωτογραφίες του προϊόντος, εμφανίζοντας όσο πιο λεπτομερώς είναι εφικτό το πρόβλημα, προκειμένου να ελεγχθεί από τον υπεύθυνο του καταστήματός μας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ’ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιπροσθέτως όσων προκύψουν καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

Προϊόντα τα οποία δεν μπορούν να επιστραφούν

  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε τιμή προσφοράς, ή της κατηγορίας OUTLET.
  • Τα προϊόντα της κατηγορίας μπιζού/κοσμήματα για λόγους υγιεινής και τσάντες.
  • Τα προϊόντα της κατηγορίας κολάν για λόγους υγιεινής

Άρνηση παραλαβής καταναλωτή

Σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία, σας αποσταλεί και για προσωπικούς σας λόγους αρνηθείτε να την παραλάβετε κατά τη στιγμή της παράδοσης, τότε επιβαρύνεστε εξ’ ολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα τα οποία είναι (το κόστος της αποστολής της παραγγελίας από εμάς πρός εσάς συν το κόστος της επιστροφή της παραγγελίας από εσάς προς εμάς).

Θα ειδοποιηθείτε για τα παραπάνω, με αυτοματοποιημένο email & SMS.

Σε αντίθετη περίπτωση, που δεν υπάρξει ανταπόκριση από τη μεριά σας, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμά της.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

με παραγγελίες 80 ευρώ και άνω!

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Δικαίωμα αλλαγής / επιστροφής ενός 14 ημερών

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Ελληνικής & Ευρωπαϊκής προέλευσης

Καλάθι Αγορών